ویدیو جشن صعود چادرملوی اردکان به لیگ برتر فوتبال صعود دومین تیم لیگ یکی به لیگ برتر+ جدول نهایی لیگ یک زمزمه‌های حضور محرم نویدکیا روی نیمکت پرسپولیس ستاره‌های سپاهان به دنبال راهی برای جدایی نکونام نزدیک به در خروجی باشگاه استقلال پرسپولیس باید انتخاب کند؛ مربی خارجی با گولسیانی! مشکل پرسپولیس برای جذب مربی خارجی مهلت ۲۴ ساعته پرسپولیس به اوسمار رقم پیشنهادی جدید پرسپولیس به اوسمار | مربی برزیلی رضایت می‌دهد؟ جواد خیابانی از حضور در کمیته اخلاق امتناع کرد پیشنهاد ۴۵ میلیارد تومانی برای مهاجم گل گهر + عکس هجوم دلال‌ها به نیمکت پرسپولیس | گزینه‌های‌ جدید یکی یکی رو خواهد شد! VAR به لیگ بیست و چهارم هم نمی‌رسد؟ سلیمی در لیست مازاد نکونام! استقلال-نکونام نزدیکی‌های خط پایان فرشید باقری: هیچ مذاکره‌ای با استقلال نداشتم عقب نشینی استقلال مقابل زیاده خواهی بازیکنان | تغییر سیاست نقل و انتقالاتی با ورود مدیران جدید والیبالیست‌های فولاد سیرجان بازهم قهرمانی می‌خواهند
سرخط خبرها

نتیجه بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) | نشد که بشه

  • کد خبر: ۲۱۰۷۹۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
  • ۱
نتیجه بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) | نشد که بشه
تیم ملی کشورمان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مغلوب تیم ملی قطر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا عصر امروز، چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار خیلی زود و در دقیقه ۴ روی قیچی برگردون سردار آزمون به گل اول خود رسیدند، اما در ادامه عنابی‌های میزبان فشار آورده و در دقایق ۱۷ و ۴۳ توسط جاسم ابوالسلام و اکرم عفیف ۲ گل به ثمر رساندند تا نیمه نخست را به برتری ۲ بر یک به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم شاگردان قلعه‌نویی کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که علیرضا جهانبخش توانست گل تساوی بخش و دوم ایران را به ثمر برساند.

در ادامه قطری‌ها در دقیقه ۸۲ توسط المعز علی عبدالله گل سوم خود را به ثمر رساندند. پس از آن ایران هرچه زد به در بسته خورد.

گل اول ایران به قطر توسط سردار آزمون

گل اول قطر به ایران

گل دوم قطر به ایران

گل دوم ایران به قطر توسط جهانبخش

گل سوم قطر به ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
تمام مقصر اصلی گل خوردن ما فقط بیرانوند هست و نقطه ضعف دفاع
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->